KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN TAHUN 2025 MAJLIS BANDARAYA ISKANDAR PUTERI
Tarikh: 08/09/2025
KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN TAHUN 2025 MAJLIS BANDARAYA ISKANDAR PUTERI
Sukacita dimaklumkan bahawa Majlis Bandaraya Iskandar Puteri (MBIP) kini sedang melaksanakan Soal Selidik Kajian Kepuasan Pelanggan MBIP Tahun 2025.
Tujuan utama kajian ini adalah untuk mengenal pasti masalah, memahami kehendak pelanggan serta mendapatkan cadangan penambahbaikan bagi meningkatkan mutu perkhidmatan MBIP.
Tuan/Puan adalah dijemput untuk menjawab soal selidik ini dengan mengimbas QR Code yang disediakan atau melalui pautan berikut:
Soal Selidik Kepuasan Pelanggan MBIP 2025 https://acesse.one/SoalSelidikKepuasanPelangganMBIP2025
Segala kerjasama dan maklum balas daripada tuan/puan amatlah kami hargai bagi membantu MBIP menambah baik perkhidmatan kepada masyarakat.
Sekian, terima kasih.

